środa, 2 marca 2016

Wspaniała wiadomość!

Kochani moi!!! 

Nie pojawiam się z rozdziałem, ponieważ nowy 61. jest tuż pod tym postem! 
Ale zwracam się do Was w innej sprawie.

Po raz kolejny zostałam nominowana do Bloga Miesiąca!
Tym razem jest to `Blog Miesiąca:Luty`!!
Niezmiernie się ciesze.. Nie mam pojęcia czym na to zasłużyłam!!!
I dziękuję osobie, która mnie tam zgłosiła...
Przyznaj się, no!! 
DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM ZA TAK DUŻĄ OBECNOŚĆ I CZYTELNOŚĆ!!!
Kocham Was wszystkich!!!

A więc, skarby... GŁOSUJCIE NA `STILL THE ONE` ♥


Niebawem sonda pojawi się również na blogu!

A rozdział za około 2 tygodnie, przetrzymam Was chwilkę w niepewności! :D

Miłego wieczoru! 

 

2 komentarze:

  1. GRATULUJĘ!!!!!! Ale bez przesady 2 tygodnie????? Ja tu oszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh :c Kiedy mniejwicej bd rozdzial?

    OdpowiedzUsuń