środa, 29 czerwca 2016

Przeprosiny.

HEJ KOCHANI!

Zabijecie mnie...
Nie dodałam już miesiąc nowego rozdziału, ponieważ SZKOŁA.
A teraz są wakacje, myślałam, że wszystko pięknie, cudownie.. Do wyjazdu skończę rozdział.
Ale nie chcę, żeby był byle jaki. 
Nie dałam rady. 
Nie skończyłam go, więc Go nie dodam.
Dziś właściwie rano wyjeżdżam na obóz do Bułgarii. Nie będzie mnie w PL do 11 lipca...
p.s. Nie zobaczę meczu ;ccc

Nie dodam także rozdziału, lecz obiecuję, że do 15 będzie! 
Wybaczcie mi, proszę.
Widzę, że czytelników jest coraz mniej i zdaję sobie z tego sprawę, że to przez rzadko dodawane rozdziały. Ale inaczej nie daję rady.. Robię wszystko co w mojej mocy, aby było jak najlepiej!

Lecę spać, długa podróż przede mną. Trzymajcie się!!

A jak tam świadectwa??

UDANYCH WAKACJI!!!



6 komentarzy:

  1. Nic sie nie dzieje wiadomo że są wakacje i każdy chce odpocząć. Miłej podróży

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, sa wakacje. Wiadomo ze kazdy chce odpoczac :D Milego pobytu w Bułgarii *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie szkodzi. Wyrywali zrozumieją, a inni? Niech sobie idą jak im się nie podoba :D Baw się dobrze, a wszyscy będą jak zawsze z niecierpliwością nadal czekać :D Pozdrawiam Karolina :D
    PS. Nie przejmuj się tymi, którzy już nie czekają na nowy rozdział 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Z utęsknieniem czekam na następny rozdział, od zawsze robiłam to anonimowo jednak czas sie przełamac! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cie dobrze :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twojego bloga! Czy ktoś z was umie robić szablony na blogspot?

    OdpowiedzUsuń