wtorek, 18 sierpnia 2015

UWAGA! Smutna wiadomość

WITAJCIE KOCHANI.

NIESTETY MAM DLA WAS SMUTNĄ WIADOMOŚĆ...
PODOBNA DO TEJ CO BYŁA W LISTOPADZIE..

ZMARŁA MI BABCIA....

JUTRO IDĘ NA POGRZEB...
NADAL SOBIE TEGO NIE UŚWIADOMIŁAM.
LECZ MOGŁAM SIĘ TEGO SPODZIEWAĆ, WIDZIAŁAM W JAKIM BYŁA STANIE.. 
STRACIŁAM DWIE BABCIE W CIĄGU JEDNEGO ROKU..
JESTEM ZAŁAMANA I SMUTNA I NIE DAM RADY PISAĆ...
NIE WIEM KIEDY POJAWI SIĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ..
PRZEPRASZAM, ALE MAM NADZIEJĘ, ŻE ROZUMIECIE...

[*]

NOWY 50 JUŻ ROZDZIAŁ POD TĄ INFORMACJĄ!


13 komentarzy:

  1. Najszczersze kondolencje [*]
    Będziemy czekac, bo to FF jest tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie współczuję [*] Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia trzymaj się jakoś ❤ Czekam na rozdział nie ważne kiedy będzie będę czekać. Współczuję Ci strasznie 😢😢

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy :) wiem jak to jest stracić osoby które kochasz...dasz radę wierze w ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj sie ❤ dasz powoli rade , wierze w ciebie. Co do rozdzialu to poczekamy tyle ile bedzie trzeba. Naprawde mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro myszko..jesteśmy razem i wspieramy Cię. Co do rozdziału - nie śpiesz się..poczekamy tyle ile będziemy musiały. Trzymaj się aniołku. :* [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro :( oczywiscie jak dojdziesz do siebie to napiszesz rozdzial ;) / Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi. Rozumiemy i poczekamy. Narazie się pozbieraj po tym i jak będziesz się czuła na tyle silna żeby pisać, do nas wrócić to wtedy będziesz pisać. Trzymaj się kochana i będziemy czekać tyle ile będziemy musiały ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog został nominowany do bloga miesiąca ;)
    Więcej znajdziesz na: http://spis1d.blogspot.com/
    Pozdrawiamy, Spis 1D

    OdpowiedzUsuń