niedziela, 23 listopada 2014

WAŻNE!

Nie, to nie rozdział, przepraszam.

Tym razem piszę do Was z wiadomościami; dobrą i złą.

No to może najpierw ta dobra.
A więc założyłam ASK`A tylko i wyłącznie dla tego bloga.
http://ask.fm/stillxthexonexff <--- KLIK!

Po co?
~Jest to promocja bloga.
~Na tym ask`u możecie pisać o wszystkim dotyczącym mojego bloga!
~Można pytać o rozdziały.
~Można opisywać uczucia związane z rozdziałami.
~Można napisać co się Wam podobało.
~Można napisać co się Wam nie podobało.
~Można napisać co Was zaskoczyło.
~Można zadawać PYTANIA DO BOHATERÓW. [np. pytanie skierowane do Nathalie, Zayn`a bądź Louis`a] 
PRZYKŁAD: #pytanie do Nathalie: Co czujesz do Zayn`a? - w ten sposób może znajdziecie odpowiedź na nurtujące Was pytania :]
~Będę odpowiadała na wszystko!!! + oczywiście mój ask nadal jest aktywny :3

A teraz ta zła.
Dotycząca rozdziału.

Niestety nie wiem kiedy pojawi się rozdział, ponieważ kompletnie nie mam głowy do tego co mam pisać.
Opuściła mnie jedna z najważniejszych osób w moim życiu.
W piątek zmarła moja babcia. [*]
W dzień promocji teledysku `Night Changes`, dlatego właśnie tą piękną piosenkę zadedykowałam mojej cudownej babci, która już teraz nie musi cierpieć, ani się męczyć ponieważ jest w lepszym świecie. ♥ Przegrała z chorobą, ale nie z nami. Ze mną i moją rodziną będzie już zawsze!
Kocham Cię, babciu! ♥

Mianowicie, mam nadzieję, że rozumiecie i wybaczycie brak rozdziału.
Postaram się dodać jak najszybciej. xx Dorota.

11 komentarzy:

  1. Jejku, nie zawracaj sobie głowy rozdziałem. Napiszesz, jak już się pozbierasz, bo jak widzę to mocno kochałaś swoją babcie...
    Katy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Tobą w bólu i będę cierpliwie czekać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. [*] Kochana po śmierci kogoś bliskiego nie możesz przecież się zameczac blogiem podasz rozdział kiedy będzie to dla Ciebie najdogodniejsze <3 Trzymaj się Kochana <3 / Aga (:

    OdpowiedzUsuń
  4. [*] Kochanie trzymaj się, jestem z Tobą, pamiętaj zawsze możesz na mnie liczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem jak sie czujesz.. moja babcia tez ostatnio umarla i ciezko mi z tym bylo :( nie przejmuj sie blogiem bo my bedziemy czekac az sie pozbierasz :) trzymaj sie kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię. Po stracie bliskiej osoby kazdy ma co innego na głowie. Nie zawracaj sobie głowy dla rozdziału, pamiętam jeszcze jak moja ciocia umarła na raka mózgu [*] miała 31lat, dwójkę dzieci :'( Okej koniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem cię i jestem z Tobą. Niedawno temu zmarł mi dziadek. Płakałam i to było okropne, bo nie mogłam się z tym pogodzić. Do teraz czuję jego brak przy stole u babci, czy jego chodzenia. Tęsknię za nim, lecz się pogodziłam, że tam gdzie jest, jest mu najlepiej. Trzymaj się. Nie śpiesz się z rozdziałem. Ochłoń...Jestem z Tobą... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepraszaj, wiadomo, ze w takich chwilach, nie ma sie do niczego głowy, a już na pewno nie do pisania opowiadania.
    Wiem jak to jest, mi w przeciągu roku zmarł dziadek i babcia. Ale zawsze tłumaczyłam sobie, ze teraz będzie im lepiej, również chorowali, i jakos tak robiło mi się lżej, że już nie cierpią. Pozdrawiam, trzymaj się
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG OMG OMG OMG. jestes nie samowita! Boże, Kocham Tego Bloga <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zamartwiaj się rozdziałem! Wiem co czujesz bo niedawno zmarł mi dziadek i też nie było mi łatwo. Napisz rozdział kiedy będziesz w stanie :) jesteśmy z tobą pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś bez serca! ona tu sie wyżala nam, że w piątek zmarła jej najukochańsza babcia [*], a ty promujesz tu swojego bloga! nie masz serca. chyba, że z kamienia. bez litościwa dziewczyna!!! może i jesteś moją imieniczką, ale to, jak postępujesz jest nie do uwierzenia




    Kochana Dorotko! Wiem co czujesz, ponieważ dzisiaj zmarła moja kuzynka[*], która miała zaledwie 4 miesiące. Okazało się, że w brzuchu mojej cioci, a dokładnie do pępowiny przedostał sie góz. Bardzo za nią tęsknie, i ci współczuje. Obie teraz cierpimy. Moja kuzynka, była twoją imienniczką. Zobaczysz, jakoś się to ułoży....

    OdpowiedzUsuń