niedziela, 8 marca 2015

Ważne!!!

UWAGA!!!

Mój blog - TAK TEN!!! ♥ - został nominowany do Bloga Miesiąca:Luty w spisie opowiadań o One Direction. 
Chciałabym, abyście wszyscy zagłosowali!
Byłoby mi niezmiernie miło!
Co ja gadam, już jestem szczęśliwa, że wgl się tam dostałam, ale gdybym to wygrała - BYŁOBY CUDOWNIE!!! Na razie nie ma sądy na blogu, ale postaram się ją załatwić.

KOCHANI, PROSZĘ O GŁOSY!!!
KOCHAM WAS!!!
Nie wierzę, że ten blog jest wystarczająco dobry.. ;o 
Kto taki zrobił mi taką niespodziankę?
Kto mnie zgłosił?
Jestem zaskoczona! Dziekuję! <3 GŁOSUJCIE NA `STILL THE ONE`!


GŁOSUJCIE ILE MOŻECIE!

ROZDZIAŁ ZOSTANIE DODANY DZISIAJ! ;3 ♥



2 komentarze:

  1. Jasne, że zagłosuję i zdecydowanie jesteś wystarczająco Dobra! Już nie mogę się doczekać rozdziału Awh ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Już głosuję! Jak się cieszę że dzisiaj już rozdział!!!!!!
    Ania z fb

    OdpowiedzUsuń