piątek, 3 kwietnia 2015

Blog Miesiąca:Marzec

HELLO! ;] 
To znowu ja i znowu bez rozdziału... 

Kochani! 
Znowu jest taka sytuacja, że znowu ktoś zgłosił mnie do konkursu Bloga Miesiąca, tym razem na miesiąc marzec. Powiem, że jest to dla mnie zaskoczenie...

WOOW! Dostałam nominację 2 razy pod rząd!!! ♥ 
Niesamowite! <3 

W lutym zajęłam 4 miejsce, mało brakowało do podium, że tak powiem. xd
Oczywiście ogromnie dziękuję za wszystkie głosy!!!

Teraz znowu proszę o głosy... 
GŁOSUJCIE NA MOJE OPOWIADANIE PT. `STILL THE ONE` w sondzie na stronie: http://sonda.hanzo.pl/sondy,242967,nV1f.html
Jeśli czytasz i Ci się podoba ---> Zagłosuj. 
Bardzo zależałoby mi na tym.

Chciałabym, aby osoba, która mnie zgłosiła - zgłosiła się do mnie. ;3 
Chciałabym Ci osobiście szczerze podziękować i zrobić niespodziankę ☺

JESZCZE RAZ PROSZĘ - GŁOSUJCIE!!!
Głosowanie trwa do końca kwietnia.


Niebawem powinna też się ukazać sonda na stronie bloga, tylko muszę to załatwić. 

DO ŚRODY DODAM ROZDZIAŁ, OBIECUJĘ! ♥ 
KOCHAM WAS!!!

~Spojler rozdziału 42:

`-Halo?-usłyszałam po trzech sygnałach jego rozpoznawalny na całym świecie i niepowtarzalny głos
-Zayn..?-zapytałam głupio, za co spoliczkowałam się mentalnie-Cześć, tu Nathalie.
-Wiem.-zaśmiał się-Wyświetliło się.-spaliłam buraka, czy przypadkiem już kiedyś mi się coś podobnego nie zdarzyło? [...]
-Oh tak..-wypaliłam-Co tam?
-W porządku.. Nudzę się. Natt, dzwonisz z jakąś ważną sprawą?-zapytał podejrzanie
-Nie.. Dlaczego?
-Bo jesteś jakaś dziwna...
-Nie.. To znaczy, tak. Albo nie... Co robisz?-ugh..
-Nudzę się, powtarzam.-zaśmiał mi się do słuchawki
-No tak.. Zayn, chciałabym Ci coś ważnego powiedzieć. Mógłbyś do mnie dojść?
-Jasne.
-Super.`




WESOŁYCH, SMACZNEGO JAJA I MOKREGO DYNGUSA KOCHANE!

9 komentarzy:

  1. super!! gratuluje!! spojler jest meega zajebisty chociaż długi to on jnie jest ;) http://www.przyjaznamilosctodwarozneslowa.blogspot.com/ -------> zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi w tej rozmowie o ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Zagłosowałam i czekam na 42 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Oczywiście zagłosowałam ;)) Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału - szczególnie po tym spojlerze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga przeczytałam przez 2 dni bo niedawno znalazłam. Teraz jestem załamana ze musze czekać. To opowiadanie jest genialne !! Obiecuje ze od teraz bd regularnie komentowala z podpisem "Ellie" xd życzę jak najwięcej weny i pozostaje mi niespokojnie czekać.
    *spoiler az mi podniósł ciśnienie !! *.* :D
    //Ellie

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie!
    Czt ro znacy ze Natt powie Zaynowi??
    Naszczescie nie musze dlugo cxekac bo dzis ŚRODA!!ROZDZIAL!!
    NARESZCIE!!
    Btw. Szczerze zasluzylas sobie na nominacje, swoja ciezka pracą

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam słonko :* powodzonka, na pewno wygrasz ;)

    OdpowiedzUsuń