środa, 1 kwietnia 2015

Taka sytuacja...

Cześć Wam. Pisze, ponieważ coś postanowiłam.. Postanowiłam usunąć bloga, albo przynjmniej zawiesić na jakiś czas.. Nie wiem czy tu jeszcze wrócę. Może kiedyś...
Powód?
Brak motywacji.. Jest mało komwntarzy i ogólnie spadła aktywność tego opowiadania. Dużo sie ostatnio dzieje.. Sami przyznacie.
Czy ktoś chce jeszcze czytać?
Mam dla kogo wracać?
Oczywiscie, pomysły są od początku..
Jak narazie Was żegnam.
Mam nadzieję, że nie na długo czy zawsze. ;)
Bardzo Was kocham ❤
Skomentujcie co sądzicie..
Jeszcze to przemyślę.
Jeszcze dzisiaj, gdy będzie tu kilka co najmniej komentarzy dodam pasta co już przemyślałam i co zrobie dalej. ;)

DO USŁYSZENIA!

26 komentarzy:

  1. NIE USUWAJ!!!! ;-; Tak fajnie piszesz :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to tylko żart na prima aprilis, ale jesli nie to..BŁAGAM NIE USUWAJ! Uwielbiam czytać tego bloga, a chyba nie chcesz, żebym w ciągu ok. tygodnia/dwóch miała 2 mini załamania ;c aż się popłakałam po przeczytaniu posta.. :c proszę, powiedz, że to żart... :( @Nutka_13

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze cie, nie usuwaj tego bloga! Jest bardzo wciagajacy i bardzo chcialabym poznac dalsze czesci tej historii. Mam nadzieje ze to tylko zart i za jakis czas dodasz posta w ktorym bedziesz sie smiala jak latwo dalysmy sie nabrac. Bardzo duzo osob czyta tego bloga tylko nie chce sie im dodac tego malutkiego komentarza. Mam nadzieje ze twoja motywacja szybko wroci :) trzymaj sie kochana! Wesolych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. PROSZĘ NIE!!! PISZ DALEJ MASZ DLA KOGO. JA KOCHAM TEGO BLOGA I NIE WYOBRAŻAM SOBIE, ŻEBYŚ MOGŁA GO ZAWIESIĆ. PROSZĘ PISZ DALEJ :* Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie, za bardzo przeciągasz moment dowiedzenia się Zayn'a o Natt, oraz tego, co się między nimi dzieję. To już ponad 40 rozdziałów, a akcja stoi w miejscu i nic się nie dzieje.. Taka jakby monotonia.. Czytam to, jak większa część osób i również nie chcę, byś usuwała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Zgadam się :)
      Poza tym wiadomo, że to tylko żart, so...

      Usuń
  6. liczę na kontynuację bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwariowałaś ? Nie usuwaj ! Błagam Cię pisz nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj bloga lub nie zawieszaj jestes swietna co ja zrobie bez twojego bloga kocham to opowiadanie plose :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Prima aprilis? Jezeli tak to ci sie udalo... Jezeli nie to prosze cie nie usuwaj tego bloga. Jest to najlepszy blog z wszystkich jakie teraz czytam. Dzis weszlam a tu takie BUM. Wiec nie usuwaj jesli brak ci motywacji to wiedz ze duzo osob to czyta tylko pewnie nie komentuje.. Tak mi sie zdaje. Ja np tez tylko czytam ale teraz bede cie wspierac i pisac pod kazdym rozdzialem. Wiec usuwac nie pozwalam i mysl dalej jak to sie wszystko potoczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE!! Proszę! To jest jeden z blogów(a uwierz jest ich mało) które czytam z zaciekawieniem i zawsze nie mogę doczekać następnych rozdziałów.
    No i niesamowicie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to cię już serio pojebało.... Prima aprilis czy co? Nie pozwalam ci go usunąć... Tyle serca włożyłaś w tego bloga a teraz chcesz go usunąć? Zastanów się czy warto... Moim zdaniem nie warto.... Dora ogarnij się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. COOOOO ? Jak to usunąć ? O.O To jest jeden z najlepszych blogów jakie czytam (1 z 4) :( Piszesz niesamowicie ! Dziewczynooo chcesz to tak zakończyć kiedy tak zajebiście ci idzie ? Mam nadzieje że to przemyślisz i postanowisz kontynuować te opowiadanie BO WARTO ! Karola ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nie usuwaj :( to jedyny blog który czytam na ktorym rozdziały są dodawane. :') proszę nie zawieszaj i nie usuwaj bloga :) kochamy Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeee prima aprilis co nie ???
    Jeśli tak to znajdę Cię i sobie z Tobą pogadam bo takich rzeczy się nie robi !
    Jeśli nie ! To też Cię znajdę i sobie z Tobą pogadam o tym, że takich rzeczy się nie robi !
    Jednak liczę na to pierwsze xD I ja tu wgl wchodzę i myślę nowy rozdział, a tu takie zaskoczenie "usuwam bloga" :c
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie !! nie pozwalam genialnie piszesz tego bloga sama jesteś super nigdy nie będę żałować, że ci poznałam albo, że zaczęłam czytać te opowiadanie serce mi pęka że chcesz usunąć albo zawieść to niesamowite opowiadanie. Zrobisz błąd jeśli od nas odejdziesz nie rób tego proszę . Ja z tobą zostanę do końca pamiętaj . Mam nadzieje, że to przemyślisz na spokojnie i się zastanowisz nad tak poważną sprawą . Bo warto pisać tak zajebiste opowiadanie . A jeśli chodzi o Zayna to on zawsze jak dla mnie będzie w One Direction to nie zmienia niczego zawsze go będę wielbić . Mam taką prośbę nie usuwaj tego opowiadania Dorota ja cię proszę . Jako koleżanka z Fb xd haha . KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  16. ZOSTAN! NIE POZWALAM! NIE MOZESZ ZOSTAWIC CZYTELNICZEK W TAKIEJ SYTUACJI! TWOJE OPOWIADANIE JEST EXTRA! ZOSSTAN DLA NAS,PROSIMY CIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak usuniesz to cie znajdę :) ale naprawde nie :( nie usuwaj kocham ten blog i to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jutro jak tu wejdę przeczytam że to był żart...

      Usuń
  19. To prima aprilis, prawda?
    Napisz, źe tak :(

    Ale jeśli to prawda to ja oczywiście czytam i komentuje. Kocham @ZenFapFap

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieto ty chyba żartujesz !!!! Nie możesz go zawieść . Ja tak z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Jak zobaczyłam , że coś dodałaś myślałam że kolejny boski rozdział , a tu coś takiego . :(
    Ja chce się w końcu dowiedzieć czy oni będą razem i czy coś między nimi będzie na tym weselu i czy przypomną sobie, że oni byli przyjaciółmi
    Proszę powiedz że to żart

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pierdol ,że nie ma dla kogo tylko pisz kochana ,bo masz prawdziwy talent <3 Kocham tego bloga i mam zamiar czekać na wielki powrót jeżeli będę musiała ,to do usranej śmierci !

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę datę,więc ten no,ale...Jeśli to serio to go nie usuwaj plisss,tylko zawieś działalność bo kurczę to takie wspaniała,a ja jeszcze całego nie przeczytałam :/

    OdpowiedzUsuń