środa, 1 kwietnia 2015

Wyjaśnienie..

Prima Aprillis!!!

Kochani!!
Przepraszam Was najmocniej ❤
Nie mam zamiaru kończyć, zawieszać, usuwać czy Bóg wie co jeszcze bloga!
Ja zawsze jestem od początku do końca. ;)

Gratuluję tym którzy się nie nabrali. Na mnie zawsze możecie liczyć, nie przestane pisać, a nawet mam już pomysł na kolejnego bloga. 
Ale ciii.. X

Przepraszam tych których udało mi się wkręcić... 
Kocham Was wszystkich najmocniej! ❤

A teraz parę wyjaśnień;
-Mam pomysł na dalszą część.
-To, że Zayn'a nie ma, nie oznacza, że mam zamiar kończyć. Nigdy! Uważam, że pisanie o Nim świadczy o tym, że nigdy o Nim nie zapomnimy i dla nas on JEST I ZAWSZE BĘDZIE w One Direction. ;)
-Motywacja.. Mam ją, bo widze ile jest wyświetleń. Komentarzy jest mniej niż zazwyczaj, ale jakieś są. Ale wiadomo, że każdy komentarz motywuje na swój sposób - więc proszę - KOMENTUJCIE ❤

Kochani!
Przepraszam, jeśli te rozdziały Was nudzą. Obiecuję, że teraz będzie coraz więcej Zathalie. ;) 
I obiecuję, że się dowie - kiedy ?
NIE POWIEM!
Ale będzie sie działo.
Teraz rozdziały są dodawane rzadziej, ale już w tym miesiącu mam egzaminy, a potem będzie LAJT. ;)

Kolejna sprawa...
Ten post był tak jakby sprawdzeniem kto czyta i czy mam dla kogo pisać.
Wiem!
Mam Was, mogę na Was liczyć!
Jesteście!
Czytacie! 
Za to Was kocham! ❤
Sprawiacie uśmiech na mojej twarzy. ;)

Jesteście najlepsi! 
Dla Was będę pisać zawsze ❤❤ 

Bardzo Was kocham i... Przepraszam jeśli kogoś uraziłam czy zasmuciłam. 
To był tylko żart. ;3. 

Mam nadzieję, żemi wybaczycie.

P.S. Mam teraz wolny tydzien to postaram sie napisać i dodać rozdział. ;)

12 komentarzy:

  1. Masz szczęście, że to był żart bo inaczej znalazłabym cię i zmusiła do kontynuowania :)
    Nie mogę doczekać się nowego rozdziału. Mam nadzieję, że pojawi się szybko
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://diaries-memories-zayn-malik-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz sie wczedsniej dowiedzialam od naszej Dolrotki wpierdol pownas dostacchociaz jestes starsza ale sie ciesze ze to tylko zart . kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ UDANEGO ŻARTU! Dla mnie on nie był zabawny! Myślałam, że się załamię. Pierwszy blog, który ma jakieś normalne rozdziały. Bo niektórzy mają z erotyki i danegerous i mam dość czytania o tym. Bez urazy. Ale dla mnie to już jest męczące :(
    Co do tzn. 'WYJAŚNIEŃ':
    ZNAJDĘ CIĘ, OTRUJĘ, UDUSZĘ, POWIESZĘ, ZABIJĘ!

    No to czekam na następny :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff a juz sie martwilam xd do nexta kochana :* xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz szczęście, że to tylko żart ;D czekam na rozdział kochana i weny życzę :* @Nutka_13

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Cię spotkam, to Cię skrzywdę! :*


    Wiedziałam, że to żart! :*


    Kocham i czekam na next :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz szczęście że mieszkasz tak daleko. Bo normalnie byś oberwała. Ale żart ci się udał. <3 na szczęście to tylko żart ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że to był żart, bo by było mi smutno1....
    Masz świetny blog!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz świetnie przeczytałam wszystkie rozdziały w jedna noc .
    Przerwie tylko pisać to ff to cie ZNAJDĘ PRZYZEKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje opowiadanie zostało nominowane do konkursu Blog Miesiąca organizowanego od października 2013 roku przez Spis1D. Po więcej szczegółów zapraszamy na: http://spis1d.blogspot.com/
    Gratulujemy i pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz jakiego stracha mi zrobiłaś : P na zawał prawie zeszłam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rób tak więcej ,wiesz jak się przestraszyłam !!!!

    OdpowiedzUsuń