środa, 10 czerwca 2015

Birthday = Spojler 46.

Uwaga! 
Z racji tego, że mam początek czerwca strasznie zawalony i strasznie dużo się dzieje, nie zdąrzyłam napisać rozdziału do końca ;c
ALE! Z racji tego, iż obiecałam, że coś dodam w moje urodziny tj. dzisiaj, dodam spojler kolejnego rozdziału. ;)
Tak jest, Happy Bday to me! ❤
Sweet 16 💕 hahahahaha
Do dzieła:

~Spojler rozdziału 46
`Śluby to uroczystości ważne dla każdego - dla niektórych mniej, dla niektórych więcej. Dla mnie ślub siostry był ważny ogromnie. Lecz co to za ślub, na którym nie będzie się działo coś innego niż zazwyczaj?
`Słodko razem wyglądacie!`
`Wyglądacie jak para!`
`On jest niesamowitym chłopakiem!`
`Powinnaś mu powiedzieć prawdę!`
`Powinniście być razem!`
`Jeśli ty tego nie zrobisz, to ja mu to powiem!
...groźby?
-Ponieważ, Zayn ja.. Jestem Nathalie.. Twoją Natty.`


DO USŁYSZENIA! ♥


19 komentarzy:

  1. Czyli... Ona mu w końcu powie? !
    O rany rany...
    Ale narobiłaś mi tymi zdaniami ochoty na rozdział!
    No nic, wytrzymam!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty okrutna :( teraz to tym bardziej nie umiem się doczekać :3 czekam z niecierpliwością na bezy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże, o Boże ! :o Ona mu powie ?! W końcu !
    Tak ! Szkoda, że znając życie wyjdzie jakaś afera i to na ślubie ;/ Ale mu powie !
    Ciesze się, ze to w końcu nastąpi... ale za taki spojler to cię chyba zabije !
    Wszystkiego Najlepszego ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeesssttt powie mu .! Kiedy można się spodziewać rozdziału 46? Najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze bardziej nie mogę się doczekać *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko ja już chce rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto Lat! Sto Lat!
    OMG coś czuję że ten rozdział będzie MEGAA!
    Nie mogę się doczekać 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trzymających w napięciu cytatów to się nie dało,co nie?
    I jak ja mam teraz niby wytrzymać aż dodasz 46 rozdział?!
    A w ogóle,to najlepszego równolatko,nie spodziewałabym się,że jesteśmy z jednego roku,powiedziałabym,że jesteś starsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A potem okaże się to tylko snem... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaa!!! jest!!! ona mu w końcu powie<3 czytając ostatnie zdanie spojlera aż się wydarłam xD jakiś atak normalnie haha <3 o boziuuu nie mogę się doczekać tego rozdziału to będzie po prostu aghsjkcvdh *-* co z tego że może być jakaś awantura (w co wątpię :3) to ważne że mu powie <3 Łoł no to sie rozpisałam o_o ale teraz najważniejsze: sto lat kochana, wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione ale zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg ona mu powie. Wszystkigo naj naj najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg ona mu powie. Wszystkigo naj naj najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  14. Omg ona mu powie. Wszystkiego naj naj najlepszego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie mu powie? Czy to znów jakiś żart? Ale suuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja !!!! W końcu mu powie chyba każdy na to czeka ^^ Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kwiatuszku ;) czekamy z niecierpliwoscia na następny rozdział i żyj ta myślą że jeszcze nie całe dwa tygodnie i wakacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. K.I.E.D.Y. R.O.Z.D.Z.I.A.Ł.
    JA UMRĘ ZARAZ.
    ALEX

    OdpowiedzUsuń
  18. ROZDZIAŁ!! CHCĘ!! Najlepszego !!!

    POzdrawiam, Ania z fb ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń